У 4-му модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимемо Основні запитання, що формують зміст проекту. ва. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання.
модуль 5
Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів,обговорили в групі, як зробити проекти відповідним вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
модуль 5
Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів,обговорили в групі, як зробити проекти відповідним вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Ознайомилася з1 зм1стом шостого модулю. Розпочала працювати над проектом за вибраною темою. працювала над створенням плану.
ОтветитьУдалить